Linkek a témában:
CRM rendszerek személyre szabva
Cégünk a KKV-k elvárásaihoz igazítva létrehozta a kifejezetten e célközönség számára tökéletes megoldást: eseményeket, teendőket, megbeszéléseket rögzít az ügyfelekhez, melyeket naptárban is megjelenít, a kimutatások segítségével elemzi az értékesítés hatékonyságát a partnerek csoportosítása révén személyre szabva kommunikál meglévő, illetve leendő ügyfeleivel, ami növeli az értékesítési esélyeket
e-Link CRM magyar cloud
A hazai vállalatok számára, különösen a több telephellyel, hálózattal rendelkező vállalkozások igényeire fejlesztett, szolgáltatásként igénybe vehető vállalatirányítási rendszer.
JUMP CRM rendszer: Minden információ egy helyen!
Webes CRM rendszer az alábbi modulokkal: Értékesítés, Ügyfélszolgálat, Marketing, Beszerzés és logisztika, Ügyvitel, Táv- és csoportmunka, Humán erőforrás, Vezetői jelentések és kontrolling. A rendszer további jellemzői: naptár felület, feladat és feljegyzés nyilvántartás, elektronikus dokumentumtár kezelés, automatikus email üzenetek, többszintű jogosultsági rendszer.
OnLine CRM rendszer, iDeal CRM
A CRM szoftver egy átlátható, mégis sokoldalú ügyfélkapcsolat-kezelő alkalmazás, amely egyszerűen követhetővé teszi a partnerekhez kapcsolódó történéseket és a jövőbeni tennivalókat.
Meghatározás
A SaaS (Software as a Service vagy magyarul Szoftver mint szolgáltatás) az informatika egyik leggyorsabban fejlődő ága. A Szolgáltatásként kínált szoftver (Software as a Service - SaaS) a végfelhasználóknak az interneten keresztül továbbított alkalmazások összessége.